NOPEA TOIMITUS 1-3 ARKIPÄIVÄÄ - TOIMITUSKULUT alk. 5,90€ - ILMAINEN TOIMITUS YLI 70€ OSTOKSISTA
Toimitusaika on tavallisesti 1-3 arkipäivää Suomeen. Pyrimme aina lähettämään tuotteet niiden tilauspäivänä tai viimeistään seuraavan arkipäivänä. Meistä johtumattomista syistä saattaa toimitus joskus viivästyä. Kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla tavallista pidempi.
Tilaukset toimittaa Matkahuolto ja Posti. Muista noutaa pakettisi toimipisteestä sille annetussa ajassa, jotta paketti ei palaudu meille noutamattomana.
Voit noutaa sovitusti tilauksesi myös Salon toimipisteestä (Kauneushoitola Rosmarinus Oy, Turuntie 6, 2.krs, 24100 Salo).
Matkahuollon Noutopiste, Pakettiautomaatti tai Kotiinkuljetus Suomessa. Tarkista puhelinnumerosi!
Hinta 5,90€/ automaatti tai noutopiste. Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Matkahuoltoon, R-kioskiin, K-markettiin tai noutopisteeseen. Saat tekstiviestin/sähköpostin, kun tilaus on noudettavissa.
Hinta 9,90€ / kotiinkuljetus.
Postin pakettiautomaatti tai nouto Postista Suomessa. Tarkista puhelinnumerosi!
Hinta 5,90€. Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista tai palvelupisteestä. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta. Palvelupisteestä noutaessa todistat henkilöllisyytesi.
Hinta 9,90€ / kotiinkuljetus.
Nouto liikkeestä Turuntie 6, 2.krs. Salo
Hinta 0,00€. Tilauksen voi noutaa kerättynä Salon toimipisteestä Turuntie 6, 2.krs. Kun tilaus on valmis noudettavaksi, saat siitä ilmoituksen antamaasi sähköpostiin/tekstarina.
Tilaus noudettavissa sovitusti liikkeen (Kauneushoitola Rosmarinus Oy) aukioloaikoina .
Käytössämme on Paytrail sekä Klarna maksupalvelu, jotka tekevät maksamisesta helpon ja turvallisen. Maksutapoina on suomalaiset verkkopankit, korttimaksu ja lasku. Lisäksi Paytraililla myös muita maksuominaisuuksia.
Paytrailin ehdot:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana Paytrail Oyj toimii (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla . Paytrail välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Tuotereklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830 www.paytrail.com
Halutessasi voit tutustua Paytrailin tietosuojaselosteisiin tästä.
Täältä pääset lukemaan maksamisesta Paytrailla sekä eri maksutapojen käyttöehdot.
Valitsemalla Paytrailin maksutavaksi ja ilmoittamalla tietojasi kassalla hyväksyt Paytrail Oyj:n ehdot.
Klarnan ehdot:
Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, puhelin: +46 8 120 120 00, faksi: +46 8 120 120 99, sähköposti: asiakas@klarna.fi on ruotsalainen pankki, joka on rekisteröity Ruotsin yritysrekisteriin rekisterinumerolla 556737-0431. Klarna Bank AB (publ) on valtuutettu tarjoamaan rahoituspalveluja Finansinspektionenin (Ruotsin Finanssivalvontaviranomainen) toimesta. Todistus rekisteröinnistä Ruotsin finanssivalvontaviranomaiselle sekä luettelo maista, joissa on Klarnan palveluita varten tehtyjä sivuliikkeitä, löytyy Finansinspektionenin verkkosivustolta.
Katso Klarnan ehdot tästä linkistä.
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5%. Kirjojen arvonlisävero on 10%. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Maksutavat
Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Toimitusmaksu
Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma on vähintään 70 euroa, emme veloita toimituskuluja. Katso myös ehtomme koskien tuotteiden palautusta (esim. jos tilauksen arvo/loppusumma laskee palautuksesta johtuen alle ilmaisen toimtuksen rajan).
Toimitukset
Lähetämme tilaamasi tuotteet mahdollisimman pian, useinmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, pyrimme olemaan sinuun yhteydessä. Alennuskampanjoiden aikana emme välttämättä ennätä ilmoittaa tuotteen loppumisesta varastosta, mutta toimitamme sen sinulle mahdollisimman pian.
Tilauksen peruuttaminen, tuotteen palautusoikeus ja palautusohjeet
Tuotteissamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus siitä hetkestä lähtien, kun tilatut tuotteet on vastaanotettu.
Voit halutessasi palauttaa tilaamasi tuotteen/tuotteet maksutta asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, avaamaton, muuttumaton, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Ennen palauttamista lähetä meille viesti asiakaspalvelu@ihokeskus.fi ja kerro tuotteen/tuotteiden palauttamisesta. Saat sähköpostitse tarkemmat ohjeet palauttamiseen.
Voit myös peruuttaa koko tilauksesi (tai osan tuotteista) ennen tilauksen toimittamista. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi ilmoita meille päätöksestäsi peruuttaa tilaus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi sähköpostilla). Voit käyttää tilausvahvistuksessasi olevaa peruuttamislomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Huomaathan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palauttamista eikä tilauksen peruuttamista, ja siitä saatamme periä palautuskustannuksena paketin/tuotteiden palautumisesta aiheutuneet kulut. Tämä mahdollinen palautuskustannus vähennetään saadusta suorituksestamme tai laskutetaan erikseen. Välttyäksesi tältä, muista ilmoittaa, jos et halua vastaanottaa pakettia ja käy toimipisteessä ilmoittamassa, että haluat tehdä asiakaspalautuksen.
Jos peruutat koko tilauksesi (ei siis vain osan tilauksesi tuotteista), palautamme kaikki sinulta saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi mahdollisia lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksesta ja tuotteet saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olet osoittanut lähettäneesi tavaran takaisin.
Vastaamme tilauksen palauttamiskustannuksista, kun tilaus on palautettu asiakaspalautuksena ohjeemme mukaisesti. Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta tilauksen toimittamisesta aiheutuneet kulut, jos asiakas palauttaa vain osan tilauksen tuotteista (ei siis koko tilausta).
Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, tee pikaisesti asiasta virheilmoitus sähköpostiin asiakaspalvelu@ihokeskus.fi . Saat ohjeet tuotteen korvaamiseksi. Voimme pyytää sinua lähettämään viottunut tuote meille takaisin ns. maksuttomana asiakaspalautuksena tuotteen vian toteamiseksi. Viottuneen tuoteen tilalle lähetämme mahdollisimman pian uuden tuotteen. Joissakin tapauksissa voimme sopia myös rahojen palauttamisesta tuotteen osalta. Rahojen palautus tapahtuu pääasiallisesti maksamisessa käyttämäsi maksupalvelun kautta. Tällöin maksupalvelu saattaa kysyä tilinumeroasi. Halutessasi voimme myös sopia tuotteen arvon mukaisesta lahjakortista kauppaamme.
Katso toimitusehdot ulkomaille täältä.
Painamalla Osta-painiketta hyväksyt kauppa.ihokeskus -verkkokaupan yleiset ehdot.