Pyrin ilmoittamaan tiedossa olevista katkoksista tai muista toimista, jotka vaikuttavat maksamiseen, tilausten toimitukseen tai muuhun kaupan toimintaan.
Valitettavasti kaikkiin verkkokaupan toimintaan (esim. alustan päivityksiin, maksupalveluiden ja maksamisen tai verkkoyhteyksien ongelmiin) liittyviä haasteita tai aikatauluja en aina saa tietooni.
Jos kohtaat ongelman, joka toistuu uudelleen esim. selaimesi päivittämisen jälkeen, niin laitathan viestiä asiakaspalvelu@ihokeskus.fi tai Instagramissa kauppa.ihokeskus yksityisviestillä. Vastaan viestiisi mahdollisimman pian, koska haluan auttaa sinua onnistuneessa ostokokemuksessa.
- Mirja, kauppias
Verkkokaupan varaston, pakkaamon, noutopisteen ja kauneushoitolan osoite on Turuntie 6, 2. krs (Kauneushoitola Rosmarinus).
Kesäni oli kiireinen ja työntäyteinen mm. verkkokaupan uudistuksen vuoksi, ja päätin pitää vielä pienen lomasen 19.-22.9., jolloin tuotteiden tilaukset eivät lähde eteenpäin. Kun jätät tilauksesi viimeistään keskiviikkona 18.9 klo 14.00, saan tilauksesi vielä toimitukseen, jos kaikkia tilaamiasi tuotteita on minulla varastossa. Lomani jälkeen olen taas pakkaamassa tilauksia näillä näkymin MA 23.9. Tuolloin tilausten lähettämisessä saattaa ilmetä pientä ruuhkaa.
Lomani aikana en myöskään vastaa asiakaspalvelun, neuvonnan tai Instagramin/Facebookin kautta tulleisiin viesteihin. Toivottavasti tämä toimituskatkos ei aiheuta sinulle mielipahaa!
Lakimuutoksen myötä Suomen yleinen arvonlisävero (alv) nousi 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1.9.2024 alkaen. Tämän muutoksen seurauksena kaupassa myynnissä olevien kosmetiikkatuotteiden ja tarvikkeiden hinnat muuttuvat vastaavasti. Muutos ei koske kirjoja.
Hintamuutokset näkyvät kaupassa syyskuusta alkaen.
Kauppaan tehtävät uudistukset pyritään yleensä tekemään niin, että ne aiheuttaisivat mahdollisimman vähän häiriöitä kaupan käytössä.
Tarkoituksena on jatkaa kehitystyötä aktiivisesti koko loppuvuoden ja taas ensi vuonnakin. Seuraavat tulevat uudistukset ovat lähinnä asioiden ja toimivuuden hiomista. Saatat tulevaisuudessa huomata joitakin muutoksia esim. tuotteiden ryhmittelyssä, joten toivon ymmärrystäsi tuotteiden etsimisessä.
Olen kiitollinen kaikista palautteista, sillä tämäkin on sellainen asia, ettei ole vain yhtä oikeanlaista tapaa tehdä (ja nähdä) asioita. Ja toisaalta eihän myöskään verkkokauppa ole koskaan valmis, sillä myös tässä asiassa tapahtuu kehitystä ihan hurjaa vauhtia.
Toivon ymmärrystä ja kärsivällisyyttä, jos kohtaat jotakin ongelmia. Jos ongelma toistuu tai haluat antaa palautetta muutoksista, niin laita viestiä asiakaspalvelu@ihokeskus.fi . Voit myös jättää palautetta Palautelomakkeella.
Maahantuoja on ilmoittanut hinnankorotuksista koskien Dr.Baumann, BeauCaire ja SkinIdent -tuotesarjoja, ja valitettavasti korotukset nostavat myös kauppa.ihokeskuksen hintoja näiden sarjojen tuotteiden osalta. Hinnanmuutokset tapahtuvat eri tuotteilla eri aikaan siten, että hinnankorotus tapahtuu kaupassa siinä vaiheessa kun sisäänostohintakin muuttuu.
Muistathan, että rekisteröitymällä kanta-asiakkaaksi ja tekemällä tilauksesi kirjautuneena kerrytät bonuspisteitä ja olet oikeutettu eri bonusetuihin. Lue tästä lisää Bonusjärjestelmästä.